AVTORSKE PRAVICE

Vsebine, objavljene na straneh spletne trgovine fritzshop.si so last podjetja Masterline d.o.o. in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati.

Prav tako si Masterline d.o.o. pridržuje pravico do sprememb vsebin.

 

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

S spletno trgovino fritzshop.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Masterline d.o.o., Opekarska cesta 27, 1000 Ljubljana, matična številka: 5448263, davčna številka: SI19804024 (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine fritzshop.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu družbe Masterline d.o.o.

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Splošni pogoji spletne trgovine fritzshop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Uporabnik

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino fritzshop.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost trgovine, s potrjeno registracijo v spletno trgovino fritzshop.si pa postane član. Tako gost kot član trgovine (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini fritzshop.si.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo.

 

Izvedba ali zavrnitev naročila

Po dokončni potrditvi naročila kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil bomo pričeli v najkrajšem možnem času. Masterline d.o.o. lahko v primeru, da naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. Izvedbe prijetih naročil vršimo vse delovnike od 08:00 do 16:00 ure.

 

 

Postopek preklica naročila

Prejeta naročila preko spletne trgovine lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče. V roku ene ure se lahko odločite in naročilo prekličete in to tako, da nam pošljete sporočilo na elektronski naslov; info@fritzshop.si. V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:

V naslovu sporočila: Preklic naročila

V vsebini sporočila:

  1. a) ime in priimek kupca
  2. b) naslov kupca
  3. c) številka naročila

V primeru, da se naročila v eni uri ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. V naročilu bomo pregledali ali so na voljo vsi zahtevani podatki o kupcu in naročenih izdelkih. V primeru pomanjkljivih podatkov vas bomo kontaktirali po elektronski pošti ali po telefonu, ki je naveden med kontaktnimi podatki.

 

Cene in načini plačila

Vse cene, navedene v spletni trgovini fritzshop.si, so izražene v evrih ter vključujejo davek na dodano vrednost.  Zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko. Zaradi vsakodnevnega osveževanja cen in zalog na spletni strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo.

Spletna trgovina fritzshop.si omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po predračunu (predračun vam pošljemo po elektronski pošti). Predračun je veljaven 5 dni, po tem roku se naročilo izbriše iz sistema. Pri plačilu predračuna obvezno navedite v sklic številko predračuna zaradi lažjega spremljanja plačil.

Postopek obveščanja o nakupu

 

Naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu uporabniku so na spletni strani fritzshopi.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Ekipa spletne strani fritzshop.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ekipa spletne strani fritzshop.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih fritzshop.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je fritzshop.si izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel. Prek elektronske pošte fritzshop.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na elektronski naslov; info@fritzshop.si. Artikel bo odstranjen iz naročila in kupcu se bo vrnilo morebitna že vplačana sredstva, ostali artikli iz naročila pa bodo po izbiri kupca ali dobavljeni ali pa prav tako stornirani. Če dobavitelj fritzshop.si ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko fritzshop.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Spletna trgovina fritzshop.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih fritzshop.si nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje fritzshop.si ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

 

Naročilo je odpremljeno oziroma pripravljeno na prevzem

Sletna trgovina fritzshop.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.

 

Dostava izdelkov

 

Naročene izdelke  bomo  pripravili in odposlali na vaš naslov. Paketu bo priložen račun.

Izdelke bomo dostavili s Pošto Slovenije v skladu z njihovimi pogoji poslovanja.  V kolikor vas ob obisku dostavljavca ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki, ki jo boste lahko   v določenem roku prevzeli osebno na vaši najbližji pošti.

Stroške pakiranja, dostave in poštnine za vsa naročila na območju Slovenije nosi prodajalec in so za kupca popolnoma brezplačna. Kupec bo tako prejel naročeno pošiljko brez zaračunane poštnine.

 

Razprodani izdelki

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan. Prosimo vas za razumevanje. Prepričani smo, da boste v naši široki paleti izdelkov našli nadomestni izdelek.
 

 

Postopek vračila blaga

Pred vračilom blaga, kupljenega v spletni trgovini fritshop.si, nas obvestite na elektronski naslov; info@fritzshop.si, da se dogovorimo o najboljši rešitvi. Od pogodbe lahko potrošnik v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov  odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Odstopna izjava mora biti oddana v roku  določenem za odstop od pogodbe na naslov info@fritzshop.si.

Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do dostopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov klikni tukaj >>.
Blago lahko v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe vrnete na dva načina:

  1. Kupljeno blago pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: Masterline d.o.o., Opekarska cesta 27, 1000 Ljubljana. Izdelke morate vrniti nepoškodovane v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in izdelkov v neoriginalni ali poškodovani embalaži ni mogoče vrniti.
  2. S kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasite na sedežu podjetja Masterline d.o.o., Opekarska cesta 27, 1000 Ljubljana in v obratovalnem času (delavniki med 8. in 16. uro, vikendi in prazniki zaprto) in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj s pripadajočo dokumentacijo.

 

Vračilo prejetih plačil

V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslal nazaj.

Vračilo plačil bomo izvedli na vaš TRR (osebni račun), zato vas prosimo, da nam sporočite številko osebnega računa ali ga zapišete v obrazec za vračilo blaga.

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji nam prosim sporočite na email info@fritzshop.si , kjer vam bodo naši tehnični svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka.

 

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom ali potrdilom o plačilu blaga (bančni izpisek). Skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da prodajalec garancijski list tudi posebej potrdi.

Popravilo in zamenjavo izdelkov v garancijski dobi prodajalca Masterline d.o.o. opravimo v podjetju Masterline d.o.o.. V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.

 

Stvarna napaka

Stvarna napaka je v primeru:
– če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
– če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju izjav proizvajalca o značilnostih blaga ter navedbami na samem izdelku.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo.

 

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame izdelek na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

 

Varovanje osebnih podatkov

Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov ter ostale potrebne komunikacije med vami in fritzshop.si.

Fritzshop.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z frizshop.si.

Navedene osebne podatke se uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za goste fritzshop.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z fritshop.si. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Spletna stran vsebuje t. i. piškotke (Cookies) zaradi uresničevanja namena nemotenega delovanja strani. Upravljalec ne zbira nobenih osebnih podatkov o obiskovalcih spletne strani.

 

Dostopnost informacij

Spletna trgovina fritshop.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • pogoje, roke in postopke v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi informacije o tem, če in koliko so stroški vračila blaga,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z elektronskim naslovom,
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake,
  • možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno,
  • informacijo o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno,
  • pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.

 

Pritožbe in spori

Fritzshop.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Prav tako si fritzshop.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

Kupci imajo tudi možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm

 

Okoljska odgovornost

Podjetje Masterline d.o.o. po načelu razširjene proizvajalčeve odgovornosti svoje obveznosti, ki izhajajo iz evropskih direktiv 2002/96/EC in 2006/66/EC, ‘Uredbe o odpadni električni in elektronski opremi’ (Ur.l. RS, št. 55/2015) in ‘Uredbe o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji’ (Ur.l. RS, št. 3/2010, 64/2012, 93/2012) izvaja v okviru skupnih načrtov ravnanja z odpadno električno in elektronsko opremo ter odpadnimi baterijami in akumulatorji podjetja TRIGANA d.o.o..

 

 

Updating…
  • V košarici ni izdelkov.