Vračila in reklamacije
Postopek vračila blaga
Pred vračilom blaga, kupljenega v spletni trgovini fritshop.si, nas obvestite na elektronski naslov; info@fritzshop.si, da se dogovorimo o najboljši rešitvi. Od pogodbe lahko potrošnik v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
Odstopna izjava mora biti oddana v roku določenem za odstop od pogodbe na naslov info@fritzshop.si.
Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do dostopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov klikni tukaj >>.
Blago lahko v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe vrnete na dva načina:
- Kupljeno blago pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: Masterline d.o.o., Vodovodna cesta 101, 1000 Ljubljana. Izdelke morate vrniti nepoškodovane v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in izdelkov v neoriginalni ali poškodovani embalaži ni mogoče vrniti. Stroške poštnine krije kupec.
- S kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasite na sedežu podjetja Masterline d.o.o., Vodovodna cesta 101, 1000 Ljubljana in v obratovalnem času (delavniki med 9. in 16. uro, vikendi in prazniki zaprto) in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj s pripadajočo dokumentacijo.
Vračilo prejetih plačil
V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.
Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslal nazaj.
Kupnino vam bomo vrnili na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo. Če je bilo plačilo izvedeno po ponudbi, vam kupnino vrnemo na vaš TRR (osebni račun). Zato vas prosimo, da nam sporočite številko osebnega računa ali ga zapišete v obrazec za vračilo blaga.
Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji nam prosim sporočite na email info@fritzshop.si , kjer vam bodo naši tehnični svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom ali potrdilom o plačilu blaga (bančni izpisek). Skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da prodajalec garancijski list tudi posebej potrdi.
Popravilo in zamenjavo izdelkov v garancijski dobi opravimo v podjetju Masterline d.o.o.. V kolikor traja popravilo več kot 30 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.
Stvarna napaka
Stvarna napaka je v primeru:
– če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
– če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
– če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila; – če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
Skladnost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju izjav proizvajalca o značilnostih blaga ter navedbami na samem izdelku.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako. V primeru neskladnosti se zahtevki kupca uveljavljajo po vrstnem redu (za nakupe od 26.1.2023 naprej):
1. zahteva za brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava)
2. zahteva za znižanje kupnine ali
3. odstop od prodajne pogodbe
Brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga od prodajalca lahko kupec zahteva v razumnem roku, ki od trenutka obvestila ni daljši od 30 dni.
Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame izdelek na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.